Sunday, March 04, 2007

Kevät tulossa

Muutama lämmin päivä on muuttanut ympäristön loskaiseksi. ieluummin olisi saanut olla pikkupakkasia ja aurinkoa mutta äitijumalahan se päättää -:)

Minulla on nyt kaksi luokilaispoikaa vaaliavustajina. Toinen heistä esittäytyi minulle lähettämällä mukavan sähköpostin. Jokelan lukion vaalipanelissa hän oppi että minä lupaan olla lupaamatta mitään.

Nyt on ilmeistä että myöskin nuoria tulee lukemaan näitä "vanhan pierun" tekstejä. Tervetuloa vain. Welcome Michael too. -:)

Torstaina selvisi että Järvenpää saa Lepolan maat pakkolunastusmenettelyllä. Idean isänä tavallaan otan säkillisen kunniaa itselleni. Jaan sitä Kalle Salmivuoren, Heikki Santavuoren ja Jaakko Torpan kanssa. Olin tarkoittanut ideaa Tuusulalle auttamaan varuskunta-alueiden ostossa mutta Järvenpää omaksui nopsasti. Pisteet Kukkoselle.

Toinen asia mistä olen hyvin ylpeä on oppisopimukset. Lähettämällä viestejä oikeille henkilöille pari vuotta sitten teema nousi arvoonsa ja pääsi jopa budjettiin. Tämä on enemmän kuin keskivertokansanedustaja tekee 4:ssä vuodessa. Öhöm. -:)

Ohjelmassa on nyt Keski-Uusimaan luku vanhustentalolla ja sitten HS:n luku sairaalan vastaanotossa. Uimaan menen Sonny Nakain kanssa Hyrylään. Sonny on auttanut esitteeni teossa graafikkona. Klo 17 on täällä Kellokoskella vaalipaneli jonka ovat organisoinett kok ja kepu yhdessä. Siihen pitää osallistua.

No comments: